Pentru "Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de apa si Apa uzata in Judetul Galati, etapa 2 Cod SMIS 2014+154713", a fost semnat Contractul de finantare nr. 1779/19.12.2022.
Cu privire la contractele din cadrul proiectului si stadiului acestora la 31.10.2024 situatia este detaliata mai jos:
1. Contract de servicii CS1 - Asistenta tehnica din partea Proiectantului, Supervizare Lucrari si Publicitate
Nr. contract: 4362/16.02.2023
Valoare contractata este de 3.902.381,28 lei, fara TVA.
Durata contractului este de 72 luni de la data Ordinului de incepere a serviciilor.
Activitatile ce se vor desfasura in cadrul contractului: asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul implementarii lucrarilor, supervizarea lucrarilor si publicitate.
Stadiul contractului
Contractul nr. 4362/16.02.2023 a fost incheiat cu Asocierea VENTURO INVESTMENT SRL - LİV MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK İNŞAAT LİMİTED ŞİRKETİ.
Ordinul administrativ de incepere a serviciilor a fost emis notificand ca Data de incepere: 06.03.2023
Progres fizic: 54,00 %,
Progres financiar: 37,14 %
2. Contract de lucrari CL1 - Reabilitare retele de apa in municipiul Galati
Nr. contract: 7338/16.03.2023.
Valoare contractata: 51.198.558,43 lei, fără TVA.
Durata contractului este de 793 zile de la data Ordinului Administrativ de incepere a lucrarilor, la care se adauga perioada de notificare a defectetor de 36 de luni.
Contractul nr. 7338/16.03.2023, a fost încheiat cu Asocierea CITADINA 98SA - TANCRAD SRL – OLROAD CONSTRUCT SRL.
Lucrari ce se vor executa in cadrul contractului:
- Retea de distributie apa potabila (reabilitare): 4.649 m conducte permanente, 4.434 m conducte provizorii;
- Aductiune (reabilitare): 2.506 m.
Stadiul contractului
Ordinul administrativ de incepere al lucrarilor a fost emis in data de 12.04.2023, notificand ca Data de incepere: 02.05.2023
In data de 28.02.2024 s-a emis Actul aditional nr. 1 prin care s-a stabilit valoarea contractului 52.001.377,94 lei.
In data de 26.08.2024 s-a emis Actul aditional nr. 2 prin care s-a stabilit valoarea maxima a contractului 59.767.849,29 lei.
Lucrări executate în cadrul contractului pana la data prezentului raport:
- Retea de distributie apa potabila (reabilitare): conducte permanente 4.052 m, conducte provizorii 2.507 m.
- Aductiune (reabilitare): 2.479 m.
Progres fizic: 89,31 %;
Progres financiar: 65,35 % raportat la valoarea maxima a contractului stabilita prin Actul aditional nr. 2.
La data prezentului raport avansul este recuperat.
3. Contract de lucrari CL2 - Extindere sisteme de alimentare cu apa si de canalizare in UAT Matca
Nr. contract: 2762/01.02.2023
Valoare contractata: 152.400.684,55 lei, fara TVA.
Durata contractului este de 974 zile de la data Ordinului Administrativ de incepere a lucrarilor, la care se adauga perioada de notificare a defectelor de 60 de luni.
Lucrări ce se vor executa in cadrul contractului:
- retea distributie apa potabila (noua) - 96.984m;
- aductiune (noua) - 8.907 m;
- retea canalizare (noua) - 92.442 m.;
- rezervoare inmagazinare - 2 buc;
- statii de pompare apa potabila (noi) - 2 buc.;
- conducte de refulare apa uzata (noi)- 8.507 m;
- statii de pompare apa uzata (noi) - 20 buc.;
Stadiul contractului
Contractul nr. 2762/01.02.2023 a fost incheiat cu Asocierea ARCIF AG SRL – ARCON AG SRL – AEG TEHNOLOGY SRL – ROMTIM INSTAL SRL - TEHNOTERM SRL – DINAMIC CONSTRUCT SRL - VEPEX COM SRL – COMPLEX DELTA SRL – PROCONSTRIND SRL.
Ordinul administrativ de începere al lucrărilor a fost emisîn data de 15.02.2023, notificand ca Data de incepere : 01.03.2023.
Lucrări executate în cadrul contractului pana la data prezentului raport:
- Retea de distributie apa potabila (noua): 73.372 m;
- Aductiune (noua): 8.796 m.
- Retea canalizare (noua): 73.750 m;
- Rezervoare de inmagazinare: 2 buc;
- Statii pompare apa potabila (noi): 1 buc;
- Conducte de refulare apa uzata (noi): 7.861 m;
- Statii de pompare apa uzata (noi): 15 buc.
Progres fizic: 87,50 %;
Progres financiar: 78,38 %
4. Contract de servicii CS2 – Servicii de auditare
Nr. contract – 351/08.01.2024
Valoare contractată – 63.000,00 lei, fără TVA.
Durata contractului este de 72 de luni de la data Ordinului de începere a serviciilor.
Activitățile ce se vor desfașura în cadrul contractului: servicii de auditare pentru proiect.
Stadiul contractului
Contractul nr. 351/08.01.2024 a fost încheiat cu S.C. ROMCONTEXPERT SRL.
Ordinul administrativ de incepere de incepere a serviciilor a fost emis notificand ca Data de incepere: 10.01.2024.
Servicii desfasurate în cadrul contractului pana la data prezentului raport:
- Raportul constatarilor factuale nr. 1 pentru anul 2023.
Progres fizic: 20,00 %;
Progres financiar: 15,00 %.
În baza stadiului pe componentele proiectului, așa cum au fost detaliate mai sus, rezultă, la nivel de proiect, următoarele:
- Stadiu fizic cumulat la nivelul proiectului: 87,20 %;
- Stadiu financiar cumulat la nivelul proiectului: 65,11 %.